Followers

31 May 2012

Wedding Album Sleeve : Satu Projek Bidan Terjun!




Hai...
Lama tak jenguk sini.
Berabuk kan?

Well, aku baru je siap last week buat projek yang tak pernah aku cuba sebelum ni.
Ada colleague mintak aku buatkan sleeve untuk wedding album sebagai hadiah perkahwinan member dia.
Alamak.
Sleeve?
Fikir positif dan bertenang dahulu.



So dengan bantuan Big Shot, hubby tolong aku gelek huruf2 untuk nama pengantin dan jugak bunga ros tu.
Hubby siap gulung lagi bunga ros tu.
Hebat!


Macam mana cara nak buat sleeve ni ikut cara aku, cara amatur, beginner, 1st timer;

  1. amik felt setengah meter dan balutkan kulit album macam nak bungkus buku teks tu.  agak2 la ye takde sukatan.
  2. pastu korang staple je kat tepi tepi tu tapi jangan terlalu dekat dengan tempat nak jahit sisi.
  3. bila dah abis baru bukak kan stapler tu.  Haslnya sangat memuaskan.
  4. Jangan lupa hias sesedap rasa ye!
Selamat mencuba!







Nota: Jika berminat untuk membeli hasil kraf kami, sila isi borang pesanan (Order Form) yang telah disediakan. Mudah sahaja! ~ TERIMA KASIH ~

No comments:

Chop! Tengok Sini Dulu!

Sila tambah amaun seperti di bawah untuk kos penghantaran.

Semenanjung : RM9
Sabah/Sarawak: RM 7

Thanks love.

Borang Pesanan (Order di sini!)

Name:
Alamat Pos:
No. Telefon
Email Address:
Senarai Order (Letak Kod dan Jumlah Pesanan)
Cara Pembayaran: Maybank2u
Bank Simpanan Nasional (BSN)
Pilihan Pos: Pos Laju
Pos Daftar
Domestic Mail (Pos Biasa)

This online form was provided by Freedback.